Docència

Diada infermeria

La diada de la Infermeria d'Osona arriba a la desena edició

06.05.2021

Coincidint amb el fet que dimecres vinent és el Dia Internacional de les Infermeres, el grau en Infermeria de la UVic i la delegació a Osona del Col·legi d’Infermeres i Infermers de Barcelona celebraran, aquest dimarts, la 10a Diada de la Infermeria a Osona.

Durant tot el matí tindran lloc diverses activitats, entre les quals una ponència de la catedràtica en Infermeria Psicosocial i Salut Mental del Departament d’Infermeria de Salut Pública, Salut Mental i Maternoinfantil de la Universitat de Barcelona, M. Teresa Lluch, que parlarà sobre ‘Motivació de pandèmia”; i una taula rodona sobre "Aprendre i ensenyar en temps de pandèmia”, moderada pel cap d’estudis de la Facultat, Xavier Palomar.

Al voltant d’aquests dos eixos centrals, tindrà lloc la presentació de l’exposició "Florence Nightingale, realitats que es connecten", a càrrec de la professora de la FCSB, Cinta Sadurní, mentre que les doctores Meritxell Mondejar i Esmeralda Molina presentaran les seves tesis doctorals, defensades recentment.

L’acte d’inauguració tindrà lloc a les  9 del matí a l’Aula Magna de la UVic, amb la presència del rector, Josep Eladi Baños, i la degana en funcions de la Facultat, Míriam Torres. La cloenda, en forma de conclusions de la jornada anirà a càrrec dels membres del COIB a Osona, Núria Puig i Bové, Xavier Arumí i Albó, Imma Dot i Suarez, Gemma Clotet i Argemir i Vanessa Pedró i Salvador, i de Paola Galbany, presidenta del Col·legi.
La jornada es podrà seguir presencialment a l’Aula Magna i via streaming a través del canal UVic de Youtube.

Per inscriure's cal trucar al telèfon 900 705 705 o emplenar el formulari de la web www.coib.cat (data límit d’inscripció: 8 de maig).