Montse Romero en la firma del conveni a Gàmbia

La FCSB signa un conveni de mobilitat de pràctiques amb un hospital de Gàmbia

La UVic-UCC, a través de la Facultat de Ciències de la Salut i del Benestar del campus Vic i d'UManresa, ha signat, aquest mes de març, un conveni amb The Edward Francis Small Teaching Hospital, de Gàmbia. El conveni permetrà que a partir del curs 2022-2023 tres estudiants del grau en Infermeria i tres del grau en Fisioteràpia puguin realitzar el seu últim pràcticum del grau en aquest hospital, que disposa de 600 llits i és el més gran de Gàmbia. A més a més, l'acord dona continuïtat al projecte Fisiàfrica, en el qual la UVic-UCC va col·laborar entre el 2014 i el 2018, i que forma fisioterapeutes en diferents països de l’Àfrica.

El conveni s'ha formalitzat després de mesos de treball conjunt, i implica també la Universitat de Lleida i la Universitat de les Illes Balears. La seva concreció s'ha fet en el marc d'un viatge de Montse Romero, responsable de Relacions Internacionals de la FCSB, a Gàmbia. El viatge també ha servit a Romero per visitar l'hospital i per establir relacions amb la Universitat de Gàmbia i amb l’Agència Nacional de Nutrició per explorar altres vies de col·laboració entre la UVic-UCC i aquestes institucions.