Visita a centres d'Holanda
Àngel raluy i Sílvia Codinachs

La FETEP amplia el programa de pràctiques internacionals als Països Baixos

30.11.2021

Del 14 al 17 de novembre, el professor Àngel Raluy i la responsable de la Unitat Internacional de la FETEP, Sílvia Codinachs, van visitar diverses escoles internacionals i universitats dels Països Baixos per engegar programes de pràctiques internacionals i estudi.

La iniciativa va començar amb els contactes previs que la FETEP té amb Fontys University of Applied Sciences (Eindhoven) i Thomas More Hogeschool (Rotterdam). Aquestes universitats han d'ajudar a fer el contacte amb escoles internacionals d’Eindhoven, Rotterdam i La Haia.

Les escoles visitades destaquen per la seva qualitat acadèmica sota el paraigua d’un model públic d’escola bilingüe (Neerlandès-Anglès). Paral·lelament, es van fer visites a escoles internacionals a la ciutat de Delft que formen part d’una xarxa nacional (Salto) als Països Baixos. Aquesta organització ha apostat per la innovació pedagògica en l’àmbit de la multiculturalitat i les llengües estrangeres.

La resposta de les escoles va ser molt positiva, ja que els centres es van mostrar disposats a col·laborar amb la UVic-UCC, sigui pel tarannà bilingüe o pel model pedagògic. La col·laboració començarà a partir del curs 2022/2023.