Docència

Persona bebent cafè davant l'ordinador

La Formació Contínua de la UVic, present a les xarxes amb diverses entrevistes en directe i webinars

Des de ja fa alguns cursos, el Centre Internacional de Formació Contínua de la UVic-UCC prepara i du a terme diverses activitats en línia per informar els futurs estudiants dels màsters i postgraus que ofereix la Universitat.

Enguany s’han dut a terme tres entrevistes en directe a l’Instagram de Formació Contínua UVic. La primera, sobre la marca personal, de la mà d’Helena Casas, coordinadora del Màster en Màrqueting Digital i Xarxes Socials. La següent sessió realitzada va parlar de la professionalització com a peça clau de la comunicació científica en un directe amb Helena González-Burón, Ángela Justamante i Salva Ferré, experts en la matèria, que la UVic treballa a través del seu Postgrau en Comunicació Científica. Finalment, el 29 de juny es va dur a terme una conversa amb Míriam Torres, degana de la Facultat de Ciències de la Salut i del Benestar i coordinadora del nou Màster Universitari en Alimentació  Sostenibilitat. Aquestes entrevistes es poden consultar al perfil d’Instagram de Formació Contínua.

Durant el curs, també s’han desenvolupat diferents webinars per part d’experts i expertes de la UVic, tocant temàtiques que van des de la innovació i els models de negoci disruptius, passant pels trastorns i les patologies motrius més freqüents en la infància, fins a les tendències de publicitat en línia o el joc com a estratègia d’aprenentatge.

Es poden consultar totes les activitats del Centre Internacional de Formació Contínua de la UVic i tota la seva oferta formativa, així com els màsters universitaris de la UVic.