Institucional

La Generalitat aprova una subvenció de 2,35 milions d’euros a la UVic per a aquest curs

09.03.2021

La Fundació Universitària Balmes rebrà una subvenció de 2,35 milions d’euros de la Generalitat de Catalunya, segons ha resolt el Consell Executiu de la Generalitat de Catalunya. Aquesta injecció de diners va destinada a cobrir les despeses corrents de funcionament del curs acadèmic actual i és una consolidació de la subvenció que, amb les mateixes xifres, el Govern ja va atorgar a la UVic el curs passat. Aquest finançament és, a més, un complement als ingressos procedents del contracte programa que regeix actualment la institució, caducat des de 2018.

El gerent de la UVic-UCC, Marc Mussons, explica que aquesta subvenció “és molt necessària per a la institució perquè garanteix que es pugui tancar en equilibri el pressupost del curs 2020-2021”. Però al mateix temps recorda que, malgrat aquest ingrés, “el finançament públic de la UVic segueix estant per sota del que com a universitat ens cal i ens pertoca”. En aquest sentit, diu Mussons, “continuem treballant per aconseguir un contracte programa nou i actualitzat, que encara no està resolt i que ha de donar resposta a les necessitats reals de la Universitat”.