Trobada dels Serveis Informàtics de les Universitats de Catalunya 2021 (TSIUC)

La implicació de les TIC en l’estratègia de les universitats, tema central de la TSIUC 2021

16.12.2021

Joan Busquiel, director de l’Àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), va participar en la Trobada dels Serveis Informàtics de les Universitats de Catalunya 2021 (TSIUC) que va tenir lloc el passat 30 de novembre en línia.

L’objectiu de la TSIUC celebrada enguany era el d’abordar com les universitats es converteixen en organitzacions àgils, implicant les TIC des de l’inici de la definició de l’estratègia, amb l’ajuda dels experts que estan al capdavant d’aquest procés a les diferents universitats catalanes. Aquest procés porta a tractar aspectes com el model de govern TIC que hi ha a les universitats, quin és el seu paper en l’estratègia de l’organització, quin rol volem que tinguin i quin és el camí per arribar-hi.

Busquiel va participar a la taula rodona juntament amb Fabrizio Magnani, senior executive partner a Gartner i moderador de la taula; Margarita Bonmatí, vicegerenta de Transformació Digital i Dades de la UB; Mercè Cabo, vicegerenta de Serveis, Tecnologia i Recursos d’Informació de la UPF; Marta Oliva, coordinadora de transformació digital de la UdL; Jordi Duch, adjunt per a Tecnologies de la Informació i la Comunicació a la URV, i Emili Rubió, vicegerent d’Operacions de la UOC.

La TSIUC 2021 es pot tornar a veure a YouTube.