Adrià Solevila, Sique Rodríguez i Sergi Escudero

La investigació sobre el BarçaGate dels exestudiants de la FEC, Adrià Soldevila i Sergi Escudero, guanya el 6è Premi Ramon Barnils

17.12.2020

Una investigació sobre el BarçaGate portada a terme pels exestudiants de Periodisme Adrià Soldevila i Sergi Escudero, juntament amb Sique Rodríguez, ha merescut el 6è Premi Ramon Barnils en la categoria de Periodisme d’Investigació d’àmbit nacional.

El BarçaGate es va transmetre el 17 de febrer passat a través del programa "Què t’hi jugues" de la Cadena Ser Catalunya, quan va destapar l’ús fraudulent de les xarxes socials portat a terme per l’antiga junta del Futbol Club Barcelona, amb Bartomeu al capdavant.

L'objectiu del Premi Ramon Barnils és reconèixer i estimular el periodisme d'investigació en dos àmbits: el nacional i el local, amb una dotació de 1.500 euros cadascun. És la primera vegada que aquest guardó recau en un reportatge radiofònic i de periodisme esportiu.