Antiga Fàbrica Mercedes Benz Barcelona

La nova seu de la UVic-UCC a Barcelona comença a prendre forma

20.04.2021

La setmana passada es presentava al barri de Sant Andreu de Barcelona el projecte de reconstrucció de l’antiga fàbrica Mercedes-Benz que en un futur acollirà, entre altres equipaments, les instal·lacions d'Elisava, nova Facultat de Disseny i Enginyeria de la UVic-UCC arran l’acord federatiu signat el novembre de 2020.

En aquests moments hi ha un preacord per tal que la nova instal·lació pugui acollir una seu estable de la UVic-UCC a la capital catalana, d’uns 1.500 metres quadrats, que permetria oferir i desenvolupar programes internacionals de postgrau d’una banda, i atreure més estudiants internacionals de l’altra. El nou projecte, que s'ha d'acabar de validar, ha de quedar enllestit de cara al 2023, faria realitat la vella aspiració de la UVic-UCC de tenir un campus a Barcelona, en un espai que seria estratègic i molt ben comunicat.