La Orquestra Inclusiva de la UVic celebrarà el Concert d'Estiu al claustre de Casa Convalescència

16.06.2021

La Orquestra Inclusiva de la UVic celebrarà, el proper dilluns 21 de juny, el tradicional Concert d’Estiu, que posarà el punt i final a un curs especialment atípic degut a les conseqüències de la pandèmia, que han impedit al col·lectiu poder dur a terme els assajos i la preparació amb normalitat. L’acte serà a les 7h de la tarda al claustre de la Casa Convalescència (c/ Doctor Junyent, 1, Vic), i és obert a tothom que vulgui assistir-hi.

Per tal de tenir un control de l’aforament cal inscriure’s enviant un correu electrònic a ogc@uvic.cat, i en el moment del concert dur la mascareta posada i respectar els seients i la distància de seguretat entre persones. Aquesta activitat l’organitza l'Orquestra Inclusiva, amb la col·laboració de l'Oficina de Gestió Cultural i forma part dels actes de la Universitat d'Estiu. L'Orquestra Inclusiva és un col·lectiu de la UVic-UCC dirigit pel músic Lluís Solé, que proposa que tothom qui vulgui pot gaudir de l'experiència de participar en una orquestra, fins i tot sense tenir cap nivell musical previ.