L'Espai Josep Vernis

"La revolució pedagògica de Ferrer i Guàrdia" a l'espai Josep Vernis

28.10.2020

Des del quatre de novembre al dos de desembre es podrà visitar a l’Espai Josep Vernis de l’Edifici Miramarges l’exposició “La revolució pedagògica de Ferrer i Guàrdia” on es podran conèixer els objectius, els principis i l’arribada de la obra de Ferrer i Guàrdia: L’Escola Moderna.

En un temps en què el sistema educatiu era precari i el context social inestable, el protagonista va crear una escola que tenia com a pal de paller un ensenyament racional, científic i humanitari i que buscava la igualtat, fugir de prejudicis i acabar amb els opressors.

L'exposició forma part de l'activitat l'Oficina de Gestió Cultural de l’UHub, que organitza mensualment activitats culturals adreçades tant a la comunitat universitària com al públic general.