La Selfie, nova secció de l'Apunt

La selfie, la nova secció de l'Apunt per conèixer com som els que treballem a la UVic

02.03.2021

Amb l'acabament de la secció Un cafè amb UAlumni, i per tal de mantenir un espai en què els membres de la comunitat universitària ens puguem conèixer una mica més entre nosaltres d'una manera desenfadada i amb una mica d'humor, l’Apunt engega La selfie, una secció en què la gent es retrata d'una manera integral, és a dir, en cos i ànima. El retrat del cos avui dia és fàcil. El de l'ànima ja costa més. Per això us proposem deu preguntes psicològicament estratègiques. Si les responeu amb sinceritat, us garantim que els lectors i les lectores es faran una idea molt aproximada de qui sou, on aneu i com tornareu.

Sigui com sigui, la vostra participació és fonamental perquè La selfie surti bé cada setmana. Per això us animem a participar-hi omplint el qüestionari que us podeu descarregar, al qual us demanem que adjunteu una foto selfie que us defineixi.