Recerca

Cartell Setmana de la Ciència
La Setmana de la Ciència de la UVic-UCC a Barcelona

La Setmana de la Ciència 2022 arriba a la UVic-UCC centrada en la innovació i el coneixement local com a motor de creixement

17.11.2022

Amb l'objectiu de dur a terme comunicació social de la ciència i la tecnologia, un any més, la UVic-UCC celebra la Setmana de la Ciència, que enguany té lloc de l'11 al 20 de novembre, en el marc de la 27a Setmana de la Ciència de Catalunya.

En aquesta ocasió, des la Universitat s'han programat un conjunt d’actes i activitats a Vic, Manlleu i Barcelona per millorar l’apropament de la cultura científica i tecnològica, i la transmissió del coneixement generat a la universitat a la societat. En l'edició d'enguany el fil conductor és la innovació i el coneixement local com a motor de creixement.

La Setmana de la Ciència 2022 de la UVic-UCC forma part del programa UDivulga - Ciència i Societat, i està coordinada per la Unitat de Divulgació Científica de la UVic-UCC. S'inscriu en la Setmana de la Ciència de Catalunya, una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), que té el suport de nombroses institucions i entitats en l’àmbit de la recerca i de la disseminació de la ciència i la tecnologia.

La Setmana de la Ciència s’adreça a tot tipus de públic i té com a objectius fonamentals apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania, i fomentar les vocacions científiques entre els més joves. Aquí es poden consultar totes les activitats previstes per a la Setmana de la Ciència de Catalunya.