Universo Sostenible

La tercera temporada d’Universo Sostenible, amb els investigadors Marta Rivera, Marta Otero i Joan Colon

29.10.2020

El proper dimecres 4 de novembre arrenca la tercera temporada de les càpsules de divulgació Universo Sostenible, en les quals participaran tres investigadors de la UVic-UCC: Marta Rivera, Marta Otero i Joan Colon. En aquest programa la comunitat científica universitària respon, de manera breu i senzilla, preguntes emergents sobre l’estat actual. En aquesta tercera temporada els temes que tractaran els reportatges seran el coronavirus, el feminisme, el reciclatge o la nutrició, entre d’altres. Els capítols s’emetran cada dimecres a les 10.50h per La2 de TVE, amb una durada de deu minuts per capítol.

Per part dels investigadors de la UVic-UCC, en el capítol 3 la directora de la Càtedra d’Agroecologia i Sistemes Alimentaris, Marta Rivera, parlarà del desenvolupament sostenible, en un programa que porta per títol ¿Podemos conseguir un desarrollo sostenible?. En el capítol número 6, la coordinadora del grup de recerca en Reparació i Regeneració Tissular (TR2Lab), Marta Otero, parlarà sobre Enginyeria Biomèdica, en el programa ¿Cómo se complementan ingeniería y medicina?. El tercer investigador de la UVic, membre del CT BETA, Joan Colon, parlarà de la gestió dels residus en el setè capítol: ¿Cómo se gestionan nuestros residuos?.

La UVic-UCC participa en aquest programa amb altres 28 universitats de l’Estat espanyol. A més, el programa compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología - Ministerio de Ciencia e Innovación i l'impulsa la Conferencia de Rectores de les Universitats Espanyoles (CRUE).