Imatge de l'estand virtual

La UVic a la fira de l'Ensenyament de Montpeller

19.01.2021

La UVic-UCC va participar a la fira online Salon virtuel de l’Enseignement Supérieur de Montpellier. Els dies 14, 15 i 16 de gener, un equip format per membres de l’Àrea de Màrqueting i de la Unitat de Programes Internacionals, van estar connectats per tal de donar a conèixer al públic francès l’oferta de graus, principalment de l’àmbit de la salut.

Durant els tres dies van entrar a l’estand virtual de la UVic més de 300 persones que van poder visualitzar vídeos específics, descarregar-se catàlegs, fer preguntes a través d’un xat en directe o bé concertar una atenció personalitzada online. El portal de la Fira de Montpeller quedarà encara obert fins al dia 24 de gener, de manera que els futurs estudiants francesos podran continuar consultant la informació o contactant amb la UVic.

A final de mes tindrà lloc la segona fira online a França amb la participació de la UVic. En aquest cas, seran els estudiants de la regió d’Occitània que podran visitar l’estand de la Universitat al Salon virtuel des Études Supérieures en Région Occitanie.