UVic-UCC

La UVic a la meitat de la taula, en la seva primera participació a l’Impact Ranking THE

27.04.2021

La UVic ha estat inclosa per primer cop en l’Impact Ranking 2021 que promou el Times Higher Education (THE). Aquest rànquing avalua les universitats a nivell mundial pel que fa a l'assoliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides. En aquesta tercera edició del rànquing hi ha participat 1.115 universitats de 94 països o regions.

Dels ODS avaluats, la UVic destaca en els que fan referència a Salut i benestar; Ciutats i comunitats sostenibles; Acció climàtica, i Aliança per assolir els ODS, i la situa en el grup de 401-600 sobre 1001+, la qual cosa vol dir que està a mitja taula.

El rànquing general està liderat per primera vegada per una universitat britànica, la Universitat de Manchester, i tres institucions australianes completen els quatre primers llocs: la Universitat de Sydney, la Universitat RMIT i la Universitat La Trobe. La institució més alta d’una economia emergent és la Universitat Chulalongkorn de Tailàndia, que ocupa el lloc número 23. Rússia és l'estat més representat amb 75 institucions, seguit del Japó amb 73.