Docència

Conferencia de Keynes pel 75 aniversari

La UVic commemora el 75è aniversari de la mort de Keynes

27.10.2021

Keynes i la sortida de la pandèmia va ser la conferència dedicada a l’economista britànic, intel·lectual, articulista i polemista en el 75è aniversari de la seva mort. Juan Tugores, catedràtic de Teoria Econòmica de la Facultat d'Empresa i Economia de la Universitat de Barcelona, va ser l’encarregat d’impartir aquesta xerrada dijous de la setmana passada a l’edifici F del campus Miramarges.

El professor Rafa Madariaga, investigador del grup de recerca Data Analysis and Modeling (DAM), va ser l’organitzador de la conferència dedicada a John Maynard Keynes. Les teories de Keynes són encara avui dia vàlides i molts governs les utilitzen per pal·liar les crisis que succeeixen els diferents països del primer món. En són exemples la pandèmia i la crisi sanitària, social i econòmica que ha esdevingut de la Covid-19. No obstant això, Tugores afirma que aquestes teories s’obliden fàcilment un cop la recuperació econòmica s’ha produït.