La UVic es converteix en la primera universitat catalana en aconseguir la marca de verificació d’Instagram

28.10.2021

La UVic es va convertir el passat 17 d'octubre en la primera universitat de Catalunya en aconseguir el “tick” o marca de verificació d’Instagram. Aquest procés El procés de verificació que atorga la xarxa social valora que l'empresa o institució que la sol·licita gestioni un compte els continguts dels quals siguin rellevants per a la societat amb independència del nombre de seguidors que tingui. Encara que la UVic ja supera el nombre de 10.000 followers des de mitjans del curs passat, que sí que és necessari per aconseguir altres funcionalitats de la xarxa, “en aquest cas es prioritza la qualitat i interès dels continguts pel damunt del seu abast”, explica Carla Roca, de l’Àrea de Màrqueting.

Des de la Unitat Online d’aquesta àrea fan especial èmfasi en la fita aconseguida ja que, precisa Roca, "un compte verificat transmet més confiança, augmenta la credibilitat de la marca i ajuda a difondre la seva imatge". La verificació a Instagram també és rellevant per l'algoritme de la xarxa social, ja que aquest posiciona millor els comptes verificats. "També és important per demostrar que el teu és el compte oficial de la institució en el cas que n’apareguin de falsos", explica Roca.