Persona utilitzant un ordinador

La UVic organitza un webinar per conèixer la plataforma The Conversation

La UVic organitza, per al proper dimarts 31 de maig (11h) una sessió de formació interna online per conèixer la plataforma de divulgació de la recerca The Conversation, una eina de referència per als docents investigadors de la Universitat, a la qual poden publicar articles i fer propostes de temes de debat d’interès.

Els objectius de la sessió, adreçada a PDI i doctorands i doctorandes d’últim curs de l’Escola de Doctorat de la UVic-UCC, són donar a conèixer la plataforma The Conversation España i dotar i informar de les eines i recursos de comunicació i divulgació científica a la comunitat investigadora de la Universitat.

Per accedir a la sessió en línia, d'una hora de durada, cal inscriure’s en aquest enllaç.