Saló Montpellier 2023

La UVic participa en la Fira de Montpeller de 2023

19.01.2023

La UVic va ser present, del 12 al 14 de gener, al Saló de l’Ensenyament Superior de Montpeller. Un equip format per integrants de l’Àrea de Màrqueting, estudiants francesos del grau en Fisioteràpia i Gemma Delgar, la responsable de Cooperació Francòfona de la Unitat de Programes Internacionals, s’hi van traslladar per donar a conèixer l’oferta de graus de la Universitat, principalment de l’àmbit de la salut. Ja és la novena edició del saló en què participa la UVic.

Durant els tres dies que va durar el saló, a l’estand de la UVic s’hi van informar més de 250 persones. Els alumnes francesos estan interessats, principalment, en el grau en Fisioteràpia i en el de Medicina, però també demanen informació sobre altres graus de salut o de l’àmbit social. Alhora, la majoria de preguntes que fan són sobre l’idioma dels graus universitaris a la UVic i el procés d’accés als estudis des de França, així com l’equivalència un cop tornen al seu país.

El pròxim 2 de febrer la UVic també participa en la Fira d’Orientació de Perpinyà i, més endavant, el 18 de febrer, també se celebra a la Universitat la Jornada de Portes Obertes presencial per a públic internacional.