Portada del web

La UVic reuneix en un sol web tota la informació d’interès per als futurs estudiants

El web de la UVic estrena una versió millorada de la seva pàgina informativa per a Futurs Estudiants. En aquesta pàgina, l’alumnat que vulgui iniciar uns estudis a la UVic podrà informar-se de com és la Universitat gràcies a l’apartat "Per què estudiar a la UVic?", que reuneix raons per escollir aquest centre, així com dades de posicionament als rànquings i un tour virtual per les instal·lacions.

Amb la voluntat de resoldre la majoria de dubtes que pugui tenir qualsevol persona que està pensant estudiar a la UVic, en aquest web s’hi pot trobar resposta a les preguntes més freqüents sobre el preu, les beques, la ciutat de Vic, etc. També s’hi inclouen fàcilment totes les opcions que existeixen per conèixer la universitat de manera presencial o en línia, des de les Jornades de Portes Obertes, fins a atencions personalitzades.

A més, la pàgina per a Futurs Estudiants també inclou novetats de la Universitat, com l’estrena de la websèrie ‘Lisa’ o recursos d’interès per a alumnat de batxillerat i cicles, com la web d’orientació universitària Preparats.cat i els Premis UVic als Millors Treballs de Recerca de Batxillerat.