Les Tardes d'Estiu al Carrer! - 1
Les Tardes d'Estiu al Carrer! - 2

La UVic també passa Les Tardes d'Estiu al Carrer!, que s’allarguen fins a finals de setembre

07.07.2022

Per segona vegada consecutiva, aquest any la UVic organitzarà una activitat en el marc de Les Tardes d’Estiu al Carrer!, que impulsa l’Ajuntament de Vic. Ho farà amb l’espectacle “Que comenci la festa”, que s'adreça a un públic familiar i que tindrà lloc el 13 de juliol, a les 17.30 h, al pati de l'edifici Miramarges.

Com a novetat per a aquest 2022, i per adaptar-se al nou calendari escolar, la programació de Les Tardes d’Estiu al Carrer! s’allargarà fins a finals de setembre, de manera que es desenvoluparan del 27 de juny al 27 de setembre.  Enguany, a més, es treballarà perquè totes les activitats estiguin alineades amb els objectius de desenvolupament sostenible, per tal de contribuir a la lluita contra les desigualtats i les injustícies socials, i combatre el canvi climàtic.

Una programació conjunta

La programació de Les tardes d’Estiu al Carrer és fruit d’un procés comunitari treballat conjuntament amb prop de 40 entitats, iniciatives i col·lectius ciutadans i diferents departaments municipals. D’aquesta manera, esdevé una oferta d’activitats rica, variada i representativa. Compta amb gran varietat de formats com ara: jocs, exhibicions, esports o actuacions de tota mena: música, art, teatre, dansa i titelles, entre d’altres. En total hi haurà 14 setmanes d’activitat i 55 propostes.

Les Tardes d’Estiu al Carrer!, lleure i esport

Les Tardes d’Estiu al Carrer són un conjunt d’activitats gratuïtes de lleure i esport que s’adrecen a infants, joves i famílies durant l’estiu, i que es desenvolupen a diferents places i parcs de Vic. Inclou una oferta variada d’activitats d’oci saludable i educació per al desenvolupament.

L’objectiu de la iniciativa és que el carrer esdevingui un espai socioeducatiu, on desenvolupar les relacions positives, inclusives i equitatives, alhora que adquirir estils d’oci saludable, promocionar el desenvolupament sostenible i fomentar la cultura de la pau i la resolució de conflictes.