Setmana Saludable 1
Setmana Saludable 3
Setmana Saludable 4

La UVic tanca la Setmana Saludable amb èxit de participació

Durant aquesta setmana s’ha desenvolupat una nova edició de la Setmana Saludable a la UVic-UCC, amb activitats per fomentar una alimentació i uns hàbits saludables a la comunitat universitària.

Els actes van començar el dia 5 d’abril amb “Esmorza saludablement”, de manera que a les recepcions dels edificis es van poder recollir peces de fruita per començar el dia amb un esmorzar equilibrat. Aquell mateix dia i de manera simultània, al matí, es van organitzar donacions de sang a Miramarges i a la Torre dels Frares, en què van participar 106 donants. Les activitats esportives van començar també el dia 5 amb classes de HIIT i d’spinning al gimnàs de la UVic.

El dimecres dia 6 al matí i a la tarda es van realitzar proves ràpides d'HIV a 17 estudiants. Van tenir molt bona valoració i les persones van poder rebre una atenció molt personalitzada, com també resoldre dubtes i fer preguntes. El dimecres mateix hi va haver també dues activitats esportives: la primera, de Ioga, a l’aula polivalent de la UVic, i a la tarda, una classe de Zumba, al gimnàs.

D’altra banda, avui s’ha desenvolupat l’activitat “Vine a esmorzar amb Sant Tomàs”, a l’edifici F, i al migdia, de 14 a 15 h, classes d'spinning i de pilates per a la comunitat. En total, a totes les activitats dirigides hi han participat més de 60 persones. Finalment, demà a les 12 h del migdia, es podrà seguir La dona del tercer segona a través del canal de youtube de la Xarxa Catalana d’Universitats Saludables.

Totes les activitats, les ha organitzat a la UVic-UCC l’UHub, el Servei a la Comunitat Universitària; l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals, i la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, amb la col·laboració de la Xarxa Catalana d’Universitats Saludables, el Banc de Sang i Teixits, i l’Agenda 2030.