Moment de preparació de la websèrie
Càstig de la websèrie
Càsting de la websèrie

La UVic tindrà una websèrie protagonitzada per les actrius Emma Cunill i Laia Fontan

10.02.2022

El dia 14 de febrer la UVic començarà a rodar una websèrie d’humor que s’estrenarà a l’abril, coincidint amb els actes de commemoració del 25è aniversari del reconeixement de la UVic-UCC. Es tracta d’una sèrie de quatre capítols, amb actrius professionals i figurants de la comunitat universitària.

El projecte, que portarà a terme la productora Batabat (Sàpiens), tindrà tocs d’humor juvenil i serà protagonitzada per l’actriu i ballarina Emma Cunill, juntament amb l’actriu Laia Fontan, coneguda per la seva participació en la sèrie d’èxit de TV3 Les de l’hoquei i a Batalla monumental. La resta de figurants seran estudiants, personal d’administració i serveis, professorat i investigadors de la universitat, els quals hauran passat un videocàsting i un càsting presencial.

El rodatge començarà dilluns vinent i es localitzarà en diversos espais de la UVic, principalment als edificis de la Torre dels Frares i Miramarges, així com també a la residència del Seminari i els carrers de la ciutat.

Els estudiants de 3r curs de Comunicació Audiovisual de la Facultat d’Empresa i Comunicació s’han implicat en el projecte i rebran de la productora un programa de formació pràctica i mentoratge, amb l’objectiu que aprenguin tot el procés de producció d’una sèrie. Per això, s’han distribuït en equips que s’especialitzaran en els diferents àmbits com són el guió, la producció o la direcció, per posar alguns exemples. També comptarà amb la col·laboració d’un estudiant del CFGS d’Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius.

Una història de superació, amistat i diversitat

La història de la sèrie gira entorn de la Lisa (Emma Cunill), una noia que a través de Tik Tok explica en clau d’humor què significa ser nova a la Universitat i alhora tenir un trastorn de l'espectre autista (TEA). Per ella, començar la vida universitària com a "semifamosa" no serà una tasca gens fàcil, i menys en els estudis que ha triat, el Grau en Mecatrònica, que és la seva passió des de ben petita i un somni que per fi podrà fer realitat. Ni la malaltia ni l’entorn no l’acompanyen, i les relacions socials són un món ignot: alguns l’envegen, altres la temen, uns l’admiren i la majoria no saben com acostar-s’hi. Una història de superació, amistat i diversitat, que parlarà també de respecte, excel·lència i rigor.