Ofrena Floral UVic-UCC
Ofrena Floral

La UVic-UCC a l’Ofrena Floral a Bac de Roda amb motiu de l’11 de setembre

16.09.2020

La UVic-UCC va participar dijous passat a la tradicional Ofrena de Floral organitzada per l’Ajuntament de Vic davant la placa que commemora la mort de Bac de Roda. El rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, i el secretari de la Fundació Universitària Balmes, Jordi Espona, van dipositar les flors en representació de la comunitat universitària, acompanyats d’altres representants d’institucions de la ciutat.

Tot i les restriccions que imposen les mesures de seguretat, l’acte es va poder portar a terme amb normalitat. A les 19.00h, les autoritats i representants de les entitats de la ciutat van sortir en comitiva fins al davant de l’església del Carme on van dipositar una rosa groga sobre l’escultura de Marià Dinarès en homenatge a Bac de Roda. Després la comitiva va seguir fins al carrer Verdaguer, on es troba la placa que commemora la mort de Francesc Macià, més conegut com a Bac de Roda, signatari del Pacte dels Vigatans. Va tancar l’acte el cant dels Segadors.