Convocatòria 2022 de Doctorats Industrials
Doctorats industrials

La UVic-UCC aconsegueix deu projectes del Pla de Doctorats Industrials l’any 2021

17.03.2022

La UVic-UCC va aconseguir, en la convocatòria del Pla de Doctorats Industrials del 2021, l'atorgament de deu projectes, xifra que representa el 8,7% del total. Els projectes de doctorats industrials han sigut principalment dels àmbits de les ciències de la salut i biomèdiques (60% del total dels projectes), seguit del de les ciències experimentals i de la vida (20%). Aquesta desena de projectes han suposat la signatura de convenis amb una pime, una start up, una gran empresa, tres fundacions i l’Institut Català de la Salut. Els doctorands s’han repartit al 50% entre homes i dones, tots provinents de l’Estat espanyol.

Des de l’inici de la participació de la UVic-UCC al Pla de Doctorats Industrials, aquesta universitat ha obtingut l'atorgament de quaranta-cinc projectes (6% del total), trenta-un investigadors i investigadores propis han dirigit tesis, s’hi han involucrat vint-i-vuit grups SGR i s’han llegit vuit tesis doctorals.

Oberta la convocatòria del 2022

La convocatòria del 2022 per a ajuts a projectes de recerca que es desenvolupin en el marc estratègic d’una empresa o entitat de l’entorn empresarial i, alhora, en el si d’un grup de recerca d’un organisme de recerca ja està oberta. Aquesta nova convocatòria s’incrementarà en 1,5 milions d’euros, arribant a la xifra de 5.878.800 euros, la qual cosa permetrà finançar més projectes de doctorat industrial que en les anteriors edicions. D’aquesta manera també es podrà donar una major resposta a la creixent demanda que rep el Pla de Doctorats Industrials.

Per sol·licitar l’ajut es pot fer en aquest enllaç, tot i que prèviament cal haver presentat una proposta per a la seva publicació al web. Els terminis es poden consultar a la mateixa pàgina web de la convocatòria.

Per a més informació, tothom qui estigui interessat en desenvolupar un doctorat industrial pot adreçar-se a l’Escola de Doctorat de la UVic-UCC.