Recerca

Bandera europea

La UVic-UCC celebra el Dia d’Europa, l’11 de maig

21.04.2022

Cada 9 de maig, en record de la declaració que el ministre francès d’Afers Exteriors Robert Shuman va fer el 1950 per donar el tret de sortida de la creació de la Comunitat Europea del Carbó i de l’Acer (CECA), es commemora el Dia d’Europa. La UVic-UCC s’ha sumat a aquesta celebració i per al dimecres 11 de maig ha organitzat una activitat a la Sala Segimon Serrallonga adreçada al PDI, doctorands de l’Escola de Doctorat i a qualsevol persona de la comunitat universitària de la UVic-UCC que hi estigui interessada.

El programa d’actes començarà amb una benvinguda a càrrec de Jordi Collet, vicerector de Recerca i Transferència del Coneixement de la UVic-UCC. Tot seguit, tindrà lloc una taula rodona titulada “Investigadores de la UVic-UCC a Europa”, en la qual durant un esmorzar les investigadores Judit Bort, Mercè Boy, Mireia Canals, Laura Coll i Anna Ramon explicaran la seva experiència en la participació en projectes europeus. L’acte estarà moderat per la investigadora Pilar Godayol. A continuació es farà la xerrada “L’aposta d’Europa per la recerca”, a càrrec de Carlota Martí, cap de premsa de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona. La darrera part de la jornada portarà per títol “Horizon Europe. Oportunitats de finançament en Clúster 2: Cultura, creativitat i societats inclusives”, amb Aïda Díaz, tècnica coordinadora i Punt Nacional de Contacte de Clúster 2 i ERA d’Horitzó Europa, Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

Les inscripcions en aquesta activitat, organitzada pel vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement i l’Oficina Tècnica de Recerca i Transferència de Coneixement (OTRI) de la UVic-UCC, es poden fer fins al dilluns 9 de maig a través d’aquest formulari.