Nous alumnes de l'Aula de la Gent Gran d'Osona

La UVic-UCC dona la benvinguda als nous alumnes de l'Aula de la Gent Gran d'Osona

22.09.2021

Els nous alumnes de l'Aula d'Extensió Universitària per a la gent gran d'Osona ja formen part de la comunitat universitària de la UVic. El vicerector de Relacions Internacionals de la UVic-UCC, Josep Bau, els va donar la benvinguda en un acte que es va celebrar aquest dimecres 22 de setembre a l'Aula Magna de la UVic i que va aglutinar un centenar de nous membres de les aules.

El curs de l'Aula de la Gent Gran d'Osona s'inaugurarà el proper dimecres 29 de setembre, amb una conferència del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños Diez, titulada 'Fabricant monstres: Frankenstein i la bioètica'. Una setmana més tard, el 6 d'octubre, els alumnes de l'Aula de la Gent Gran d'Osona, participaran en la conferència 'Les infraestructures de transport a Catalunya. Una visió republicana' a càrrec de Mateu Turró Calvet, catedràtic de Transport de l'Escola d'Enginyers de Camins, Canals i Ports.

La programació del primer trimestre compta amb més de deu conferències, des d’ara i fins al 22 de desembre, a més d’altres activitats com sortides, un viatge a Suïssa i una actuació teatral. La programació es pot consultar a la pàgina web de l’Aula d’Extensió Universitària Gent Gran d'Osona.