La UVic-UCC en el 10è aniversari d’ACVIC

21.01.2021

ACVIC, Centre d’Arts Contemporànies, commemora el seu desè aniversari amb un conjunt d’actes que s'aniran celebrant al llarg de tot l’any, i compta amb la col·laboració de diverses entitats organitzadores, entre les quals la UVic-UCC.

Concretament, i en el marc de l’exposició que s’inaugura avui sobre el director de cinema, guionista i creatiu pluridisciplinari, Isaki Lacuesta, a la seu d’ACVIC tindrà lloc el dia 27 d’abril una conferència del mateix Lacuesta, organitzada per la UVic-UCC i presentada per la professora de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Ana Palomo.

En el marc d’aquest desè aniversari, s’inaugurarà el dia 7 de maig una exposició en homenatge a Aina Roca, comissariada també per Ana Palomo, i organitzada des d’ACVIC, UVic-UCC i Escola d’Art de Vic.

Per altra banda, el projecte Art i Escola, que es du a terme entre ACVIC i Universitat, amb la participació d’una trentena d’escoles d’Osona i més enllà, s’ha proposat treballar el joc com a tema de treball central per aquest curs. En aquest sentit divendres vinent s’inaugurarà l’exposició "Goula. Projecte d’art, joc i memòria", a càrrec de Montsita Rierola i Jordi Lafon, que s’inaugurarà la setmana vinent al Museu de l’Art de la Pell.

Des dels seus inicis ACVIC i Universitat han col·laborat activament portant a terme diversos projectes. En són exemple les Jornades sobre Art i Traducció, celebrades el desembre de 2019, la xerrada “A propòsit de Bill Viola” o el projecte Art i Escola, que enguany arriba a la desena edició.