Foto inauguració de curs 21-22

La UVic-UCC inaugura el curs acadèmic 2021-2022 amb la presència de la consellera de Recerca i Universitats

06.10.2021

La Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya celebrarà l'acte acadèmic d'inauguració del curs 2021-2022 el proper dimecres 13 d'octubre. Serà a les 12h, a la Sala d'Actes de l'edifici principal de la Fundació Universitària del Bages, i el presidirà el rector, Josep Eladi Baños, acompanyat de la consellera de Recerca i Universitats, Gemma Geis, de l'alcalde de Manresa i president del Patronat de la Fundació Universitària del Bages, Marc Aloy, de la presidenta del Patronat de la Fundació Universitària Balmes i alcaldessa de Vic, Anna Erra, i de la secretària general de la UVic-UCC, Anna Sabata. L'acte es podrà seguir per streaming.

Durant la cerimònia es farà el lliurament de la medalla institucional de la UVic-UCC a la Fundació Ampans per la seva llarga trajectòria de col·laboració amb la Universitat a partir d’iniciatives que posen en relleu objectius compartits de treball per al desenvolupament humà, social i professional de les persones, amb independència de les seves capacitats de partida.

En el transcurs de l'acte es projectarà la videomemòria del curs anterior i Antoni Tort, director de l'Escola de Doctorat, impartirà la lliçó inaugural titulada "Estudis de doctorat. Notes per a un aniversari", fent referència al desè aniversari de l'Escola de Doctorat, que es commemora aquest any. L'acte es completarà amb el lliurament de les insígnies a les persones que es jubilen, el lliurament dels premis extraordinaris i una breu actuació musical a càrrec d'Anna Soler Comas.

Frederic Amat, autor del cartell d'aquest any

L'artista i escenògraf barceloní, Frederic Amat, és l'autor del cartell que dona imatge a la inauguració de curs d'enguany.  Amat va estudiar disseny de decorats i arquitectura al costat de Fabià Puigserver i va començar la seva obra pictòrica de tendència experimental i conceptual als anys 70, sota la influència de Tàpies i Miró. L'any 2007 va ser guardonat amb el Premi Nacional d'Arts Visuals de Catalunya. És autor de la Caplletra d'Emili Teixidor, primer doctorat Honoris Causa de la UVic, i d'una edició exclusiva per a la UVic-UCC amb textos inèdits d'Emili Teixidor.​

Les persones que desitgin tenir un exemplar del cartell el podran passar a recollir a les recepcions de Miramarges, Torre dels Frares, Casa Convalescència i Can Baumann, a partir de divendres 15 d'octubre.