Lluís Bassat Coen

La UVic-UCC investirà doctor 'honoris causa' Lluís Bassat el pròxim 4 de novembre

21.10.2021

La UVic-UCC investirà el publicista Lluís Bassat Coen doctor honoris causa el pròxim dijous 4 de novembre a les 11 del matí a la Sala Ramon Montanyà de L'Atlàntida de Vic. La proposta, feta des de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC), vol reconèixer la trajectòria professional d’aquest referent del món de la publicitat, el màrqueting i la comunicació, tant des de la vessant creativa i estratègica com des de l’empresarial i la internacionalització. El padrí del doctorand serà Josep Bugaya, degà de la FEC, i la laudatio anirà a càrrec de Santiago Jordan, coordinador del grau en Màrqueting i Comunicació empresarial.

Lluís Bassat (Barcelona, 1941) va fundar, el 1975, l'agència Bassat & Asociados (avui Ogilvy & Mather). Entre d’altres, ha ocupat els càrrecs de president del Grupo WPP Iberia i ha estat membre del consell d'administració d'Ogilvy Worldwide i de Telefónica Publicidad e Información, dels patronats de la Fundació Internacional Josep Carreras per a la lluita contra la leucèmia, de la Fundació Reial Automòbil Club de Catalunya o de l'European Council de la Universitat Ben-Gurion del Nègueb. També ha estat vicepresident de la Fundació Ernest Lluch i president del Consell Assessor de la Universitat Europea de Madrid, on ha estat professor. Bassat també és conegut pel seu amor a l’art i la seva afició al col·leccionisme. El resultat és una col·lecció privada de més de 2.500 obres originals, que des del 2010 ha començat a fer-se pública al Museu d’Art Contemporani de Mataró.

Qui vulgui assistir a la cerimònia d'investidura del nou doctor honoris causa, pot fer-ho fins demà divendres 22 d'octubre en aquest enllaç: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdbqdDQFbR2nuZJHlBviPfDN8_vNgeujWeuTjpJ15zrDTeabw/viewform?usp=sf_link

Enllaç per als doctors i doctores per formar part de la comitiva:  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScEdJ2XC7_re89U-mnd67Ilqz8YEvuxGIbmdYCwsAcPliEfvw/viewform?usp=sf_link