Recerca

Mapa de les seus de l'European Conference on GEHE

La UVic-UCC participa a l'European Conference on Gender Equality in Higher Education

23.09.2021

Un equip d'investigadores format per Anna Pérez-Quintana (UVic-UCC), Inma Pastor (URV) i Anna Sanchez Aragon (URV) van participar al XI European Conference on Gender Equality in Higher Education que va tenir lloc el passat 17 de setembre. Ho van fer amb una comunicació titulada "Do gender inequalities play hide and seek in universities? On the need to develop new indicators to improve gender equality plans". En l'exposició de la recerca realitzada es va posar de manifest la permanència de la bretxa de gènere en la carrera acadèmica per al conjunt d'universitats de la Xarxa Vives, així com la crítica als indicadors emprats fins a l'actualitat, donat que no faciliten visibilitzar les causes que generen aquesta bretxa, ni tampoc l'eliminen. La intervenció va acabar amb la proposta de noves unitats de mesura que millorin l'eficàcia dels plans d'igualtat.

L'European Conference on Gender Equality és una trobada europea bianual sobre igualtat de gènere en l'educació superior que reuneix professionals, investigadors, professors i agents I+D de diferents països d'Europa i més enllà, amb l'objectiu de compartir i avaluar pràctiques i polítiques al voltant de la igualtat de gènere en l'educació superior i en R+D.