Imatge de l'estand de la UVic a la fira

La UVic-UCC participa per primera vegada a la fira d’orientació Job&Orienta de Verona

02.12.2021

La 30a edició de la fira d’orientació universitària Job&Orienta va tenir lloc a la ciutat italiana de Verona els passats dies 25, 26 i 27 de novembre. Sota la coordinació de l’Àrea de Màrqueting i amb el suport de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar i del Servei de Carreres Professionals,  la UVic hi ha estat present per primera vegada, per tal d’informar i orientar l’alumnat italià interessat a estudiar graus de salut a Catalunya, així com per atendre orientadors acadèmics de la regió.

La UVic ha escollit aquesta destinació perquè l’alumnat italià busca alternatives per estudiar graus de salut en altres països d’Europa, ja que a Itàlia les places són limitades i un percentatge molt elevat d’aspirants no aconsegueix obtenir plaça a les universitats estatals. La Fira Job&Orienta va comptar amb l’assistència de 400 expositors i 35.0000 visitants procedents sobretot de la regió del Veneto i d’altres regions pròximes. Concretament, a l’estand de la UVic es van informar més de 180 persones.

Durant el pròxim mes de gener, la Universitat també participarà a dues fires franceses, concretament a Montpellier i a Perpinyà.