XIX trobada RUEPEP

La UVic-UCC, present a la XIX trobada de la xarxa universitària sobre estudis de postgrau i educació permanent

25.11.2021

La XIX trobada de la Red Universitaria de Estudios de Postgrado y Educación Permanente (RUEPEP) va tenir lloc entre el 17 i el 19 de novembre a la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana. L’ adjunt al Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica per la Formació Contínua, Josep Ayats i la directora del Centre Internacional de Formació Contínua del Campus Vic, Montserrat Fontarnau, van ser els representants de la UVic-UCC presents durant les jornades. A la trobada hi van participar un total de 60 universitats públiques i privades estatals.

"El paper de la Universitat en la Formació Permanent per al desenvolupament professional" va ser el títol d’aquest any de la RUEPEP, que volia aprofundir en el paper que la formació permanent ha de tenir com a factor clau en la relació entre les universitats i en l’entorn productiu, i també abordar aspectes pràctics d’aquesta relació. Durant els tres dies es van exposar temes sobre els estudis propis de postgrau i la formació permanent que ofereixen les universitats per adaptar cada vegada més la seva oferta a les necessitats laborals i de la societat. També es va parlar sobre els reptes que comportaran les noves normatives entorn de l’organització de l’ensenyament universitari i d’assegurar de la qualitat en les noves titulacions, així com l’ordenació i integració de la formació professional.