UVic-UCC

La UVic-UCC renova el segell HRS4R

04.03.2021

Aquesta setmana hem rebut la bona notícia que la UVic-UCC renovarà per tres anys més el segell HRS4R, el distintiu que dona reconeixement públic a les institucions que fan recerca i que han progressat en l’alineació de les seves polítiques de recursos humans d’acord amb el que defineixen la Carta i el Codi Europeus de l’Investigador.

Després que els assessors de l’EURAXESS fessin un informe positiu de l’avaluació interna portada a terme durant el darrer trimestre de l’any passat, el dictamen afirma que la UVic-UCC "avança en la implantació d’accions de qualitat adequades i millorades, tal com es descriu en el seu pla d’acció”. Per la delegada del rector per a la Política de Qualitat, Tamara Gastelaars, “es tracta d’una bona notícia per la Universitat i sobretot per a totes les persones que han treballat per fer-ho possible”, i afegeix que “aquest segell subratlla la qualitat del treball la nostra institució en la gestió dels recursos humans i la recerca, i la situa entre les universitats i els instituts d’investigació que han aconseguit el mateix reconeixement”.

L’informe també inclou comentaris i suggeriments dels avaluadors, que s'hauran de tenir en compte en els propers tres anys, quan caldrà tornar a renovar el segell amb una nova avaluació per part d’experts externs i una possible visita a la UVic-UCC. També anima la institució a continuar treballant en aquesta línia.

La UVic-UCC va obtenir el segell europeu HRS4R l’abril de 2018 després d’haver portat a terme un conjunt d’accions que es van recollir en un pla de treball, del qual aquest any se n’han certificat, amb èxit, els resultats a través d’un procés d’autoavaluació.