Institucional

La UVic-UCC rep la visita virtual d'AQU Catalunya per avaluar els processos i procediments transversals del Sistema de Gestió de Qualitat

La UVic-UCC rep la visita virtual d'AQU Catalunya per avaluar els processos i procediments transversals del Sistema de Gestió de la Qualitat

04.02.2021

La UVic-UCC va rebre els dies 20, 21 i 22 de gener el Comitè d'Avaluació Extern que va avaluar els processos i procediments transversals de la Universitat. Trenta-quatre persones de la institució, entre responsables i integrants de diferents àrees i serveis i representants dels òrgans acadèmics, els processos dels quals s'avaluaven, van participar en les onze audiències virtuals organitzades per l’Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU).

En línies generals, aquesta avaluació ha de servir per auditar el Sistema de Gestió de la Qualitat (SGIQ) de la Universitat. En aquest sentit, les intervencions del Comitè d'Avaluació Externa, a banda de valorar el sistema, van tenir un to constructiu i en la majoria de les audiències es van donar recomanacions per millorar el sistema. El Comitè d'Avaluació Externa i AQU Catalunya disposen ara de sis mesos per emetre la resolució. Aquest és un primer pas per assolir l'acreditació institucional dels centres. La fonamentació del model de qualitat de la Universitat en la gestió per processos i basada en l'anàlisi d'indicadors ha de permetre que, de manera progressiva, tots els centres docents de la UVic-UCC vagin certificant el seu propi Sistema de Gestió de la Qualitat.