Javier Paricio, ponent de l'acte institucional dels 25 anys de la UVic-UCC

L'acte institucional del 25è aniversari de la UVic-UCC inclourà una conferència del Dr. Javier Paricio

12.05.2022

En el marc del programa d’actes de celebració del 25è aniversari de la UVic-UCC, el pròxim divendres 20 de maig, a les 12 h del migdia, a l’Aula Magna de la Universitat tindrà lloc l’acte institucional per commemorar l’aprovació de la Llei de reconeixement de la Universitat de Vic, el 21 de maig de 1997. En el decurs de l’acte, presidit pel rector, Josep Eladi Baños, i amb presència de la consellera de Recerca i Universitats, Gemma Geis, i de Josep Arimany, com a alcalde accidental, es faran uns parlaments i el Dr. Javier Paricio, professor de la Universitat de Saragossa, pronunciarà la conferència titulada “Repensar las titulaciones? La educación superior ante el desafío de una sociedad compleja y cambiante”. Javier Paricio és autor de diversos articles i col·laborador en obres col·lectives. La seva tesi doctoral es va centrar en una anàlisi comparada de models de qualitat de l’educació superior. L’acte institucional del 25è aniversari de la UVic-UCC es clourà amb l’actuació musical d’un quartet. Cal confirmar assistència a l'acte en aquest enllaç.

La celebració del primer quart de segle de la Universitat continuarà a la tarda, amb l’espectacle visual, musical i poètic PRE LU DI, que es farà a l'Atlàntida de Vic a les 19 h, dirigit a la comunitat universitària. Aquest espectacle, que conté grans dosis de sorpresa que es mantindran en secret fins a l’últim moment, farà un repàs al que ha estat l’últim quart de segle de la universitat, al present i al futur utilitzant elements com el cant, la dansa, la llum i l’acrobàcia, entre altres. Les entrades per aquest espectacle es poden retirar gratuïtament al web de L'Atlàntida amb el codi 25UVic-UCC.