Laia Codina

Laia Codina, estudiant de Periodisme a la UVic i campiona d'Europa de futbol

19.05.2021

Una de les notícies que més ressò han tingut aquests darrers dies ha estat la proclamació de l’equip femení del FCBarcelona campió d’Europa, gràcies al contundent 0-4 aconseguit davant del Chelsea el dissabte passat a Gotteborg. Laia Codina, a més de ser defensa de l’equip, és també estudiant de Periodisme a la Facultat d’Empresa i Comunicació, estudis que compagina amb l’exigència del calendari que li imposen entrenaments i competició.

Nascuda a Campllong (Girona) fa 21 anys, és una jugadora de la Masia que amb treball i persistència ha aconseguit fer-se un lloc en el primer equip, on té fitxa des de 2019. Ha estat la capitana del Barça B, i internacional en categories inferiors de la selecció estatal amb qui va ser campiona d’Europa Sub21 l’estiu de 2018.

Versalitat, contundència i agilitat, són les tres característiques que la defineixen i la fan única i imprescindible a l’eix de la defensa blaugrana.

Felicitats campiona!