Institucional

L'Ajuntament de Torelló convoca la 14a Beca Segimon Serrallonga d'Ampliació d'Estudis a l'Estranger

20.04.2021

L’Ajuntament de Torelló convoca un any més la Beca Segimon Serrallonga per a l’ampliació d’estudis superiors, de postgrau, màster o doctorat, en universitats estrangeres, amb l’objectiu d’ajudar els joves universitaris a completar la seva formació acadèmica. S’obre la convocatòria el dia de la seva publicació i es tanca el 21 de maig de 2021.

La convocatòria s’adreça a persones que tinguin un títol superior expedit per una universitat o un centre d’educació superior dels Països Catalans o bé que es trobin cursant el darrer any d’estudis d’una titulació de les àrees d’humanitats, arts, ciències socials i ciències de l’educació. En aquest darrer supòsit, en el cas de ser concedida, la beca quedarà condicionada a l’acreditació de finalització d’estudis a la convocatòria de juny del mateix any.

L’any 2006, l’Ajuntament de Torelló va nomenar fill predilecte del municipi l’escriptor i professor Segimon Serrallonga, i va acordar d’instituir –en memòria seva– una beca d’ampliació d’estudis superiors a l’estranger en les àrees d’humanitats, arts, ciències socials i ciències de l’educació.

L’Ajuntament de Torelló compta amb la col·laboració de la Xarxa Vives d’Universitats i l’Aula Segimon Serrallonga de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya en les tasques d’assessorament i difusió.