imatge covid-19 de la UVic

L'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals posa en marxa l'aplicació "Gestió covid-19"

29.10.2020

La situació actual de pandèmia ha portat canvis i adaptacions en el funcionament de l’activitat universitària. El control dels casos de persones afectades pel coronavius ha estat i és una nova dinàmica a gestionar per part de personal de la Universitat. Per tal d’oferir i agrupar la informació vinculada a la situació actual de pandèmia, aquesta setmana s’activa la nova aplicació "Gestió covid-19 UVic", que ja està disponible al campus virtual.

Segons Arnau Bardolet, director de l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals, "l’objectiu d'aquesta nova eina és recollir en un mateix espai virtual tota la informació relacionada amb la covid-19 a la UVic". Dins l'aplicació s'hi pot trobar, en primer lloc, el document d’autodeclaració per accedir a les instal·lacions, que ja estava vigent fins ara. En segon lloc, hi ha disponible tota la informació actualitzada de l'impacte de la pandèmia a la Universitat, enllaçant directament amb tots els protocols, guies ràpides o preguntes freqüents actualitzades. Finalment, i com a novetat, s'hi pot trobar un nou formulari per la comunicació de nous casos.

Aquest nou formulari, segons Bardolet, "ens ha de servir per facilitar el registre, seguiment i control dels casos de covid-19 de la comunitat de la Universitat, inclosos PAS, PDI i estudiants". D’aquesta manera, quan una persona de la comunitat universitària ha de comunicar que té símptomes, és contacte estret d'un positiu o és positiu pel virus, ho ha de fer sempre a través d’aquest formulari, així com fer-ne una actualització. Aquesta aplicació també permet una gestió interna àgil, assegurant el compliment de la protecció de dades i una coordinació i seguiment de la informació eficient entre els diferents actors interns que hi intervenen.