David Serra

L’artista David Serra dona l’obra “Vida i passió” al fons d’art de la UVic

03.05.2021

L’artista osonenc de projecció internacional, David Serra, ha fet donació de la seva obra “Vida i passió” al fons d’art de la UVic-UCC. L’acte, celebrat divendres passat, va comptar amb la presència del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, i del director de la Fundació Universitària Balmes, Joan Turró, a més del gerent de la UVic, Marc Mussons, la coordinadora de Polítiques institucionals, Meritxell Borràs, i Anton Granero, que es jubila després de propiciar aquestes darreres donacions.

David Serra va manifestar que “em sento molt honorat i content  de poder fer aquesta aportació al fons d’art de la UVic”, i va destacar que “la meva pintura s’inspira en factors diversos del coneixement, per això trobo extraordinari que la Universitat l’hagi volgut acollir”.

L’obra, de 195x195cm, creada el 2019, estarà exposada al primer pis de Casa Convalescència.

Aquesta donació és l‘última de les quatre que s’han fet darrerament, i que s’afegeix a les obres donades per Agustí Penadès, Josep Vernis i Manolo Gómez. Tal com ha explicat el rector en diverses ocasions “és desig de la UVic-UCC dotar-se d’un fons d’art que sigui una mostra d’expressió artística del nostre territori i que simbolitzi l'exemple del compromís que la Universitat té amb la cultura”.