Dones valentes cartell

L’Aula de Teatre estrena “Dones valentes”

L’Aula de Teatre de la UVic presentarà “Dones Valentes” el 31 de maig, a les 21 h, a l’Institut del Teatre de Vic. L’obra, escrita per Txell Feixas i dirigida per Dolors Rusiñol, explica la història de la lluita de les dones contra el patriarcat secular que domina la política a Orient Mitjà. L’entrada és gratuïta i hi ha aforament limitat.

L’estrena també la portaran a la Universitat d'Alacant, que enguany acollirà la II Biennal de Teatre Universitari Xarxa Vives, una trobada que tindrà lloc els dies 2 i 3 de juny i que comptarà amb la participació d'una desena d'aules de teatre. Aquesta biennal és una mostra interuniversitària oberta al públic, que es desenvolupa en un format de marató d'actuacions, on cada universitat participant representa una obra de no més de 50 minuts. Aquesta modalitat permet al públic assistent gaudir d'una oferta teatral variada durant una mateixa jornada. A més, la trobada facilita que els grups de teatre comparteixin coneixements i experiències, i que es formin amb diversos tallers que s'organitzen en el marc d'aquesta activitat.