Aula de Teatre

L’Aula de Teatre fa una crida per captar nous actors i actrius per a aquest curs

07.10.2020

L’Aula de Teatre de la UVic fa una crida per captar nous actors i actrius entre la comunitat universitària –estudiants, exestudiants, PAS i PDI. L’Aula de Teatre és una iniciativa no professional oberta a tothom qui hi vulgui participar que té gairebé 30 anys d’història, i ara està buscant formar un grup d’actors i actrius que tinguin passió pel teatre i ganes d’actuar al llarg de tot un curs. El pla de treball de l’Aula es desenvoluparà començant amb una etapa de formació en el món de les arts escèniques i acabant amb la producció d’un espectacle teatral obert al públic.

Tothom qui hi estigui interessat pot comunicar-ho a auladeteatre@uvic.cat. Aquest curs els assajos es duran a terme a partir del 7 d'octubre en horari de dimecres de 20.30h a 22.00h al Centre Cívic Can Pau Raba (C/ Raval Cortines, 24 de Vic). Els estudiants que hi participin poden sol·licitar el reconeixement d’un crèdit RAC per aquesta activitat.

L’Aula de Teatre fa 29 anys que presenta una obra teatral al final del curs, entre les que destaquen Desmuntant "La revolta de la granja" (2019), Embolica que fa...amor! (2018) o A l’amor dels botxins (2017). Aquest 2020, a causa de la pandèmia, no es va poder dur a terme cap obra presencial, però l’Aula de Teatre sí que va presentar una iniciativa per als espectadors, en aquest cas un vídeo-recull de les millors improvisacions sorgides durant els assajos virtuals de l’obra que preparaven, Monotonia, de Raquel Grego.

Tota la informació relacionada amb l’Aula de Teatre de la UVic es pot consultar en aquest enllaç.