Alumnes que van participar als Campionats d'Espanya Universitaris

L’equip de futbol 11 de la UVic-UCC fa història guanyant la medalla de bronze als Campionats d’Espanya Universitaris

29.09.2021

L’equip de futbol 11 de la UVic-UCC ha fet història guanyant la medalla de bronze als Campionats d’Espanya Universitaris (CEU), la primera que la Universitat aconsegueix en esports d’equip en els campionats estatals.

La competició es va disputar el 21 i 22 de setembre a Pozuelo de Alarcón (Madrid ) i hi van prendre part els vuit millors equips universitaris de l’Estat espanyol, que hi van arribar després d’imposar-se en competicions prèvies. L’equip de la UVic-UCC va guanyar una plaça per participar en el campionat estatal després que el curs passat guanyés el Campionat de Catalunya Universitari. L’equip està format per 22 jugadors, 18 de la UVic i 4 de la UManresa.

La UVic-UCC va començar la competició amb una derrota contra la Universidad de Almería, que finalment va ser una de les finalistes. Els dos següents partits l’equip va guanyar contra la Universidad de Zaragoza i la Universidad Francisco de Vitoria de Madrid. Aquests resultats van servir perquè l’equip de futbol 11 de la UVic quedés en tercera posició.