Garrins Metàl·lics 1
Garrins Metàl·lics 2

L’equip de robòtica Garrins Metàl·lics es proclama subcampió de l’Eurobot-Spain

L’equip de robòtica de la UVic-UCC Garrins Metàl·lics es va proclamar subcampió al torneig Eurobot-Spain, que va tenir lloc els dies 6 i 7 de maig a Alcalá de Henares. Eurobot és un torneig de robòtica d'àmbit europeu, en què els equips han de construir un robot per resoldre, de forma totalment autònoma, un repte situat sobre una taula de 2x3 m. El repte d’aquesta edició s'anomenava Age of Bots i es tractava d'evolucionar un robot sobre el taulell de joc, on hi havia figuradament ruïnes d’una antiga civilització robòtica.

El grup que es va constituir per afrontar la temporada 2021-2022 està format per sis estudiants del grau en Enginyeria Mecatrònica de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries: Edgar Gallipoli, Sergi de las Muelas, Ibrahim Amar, Lluc Estrella, Jana Bover i Isaac Acevedo. L’entrenador de l’equip és, per segon any consecutiu, Marc Genevat, enginyer mecatrònic i membre fundador de l’equip Garrins Metàl·lics. Amb aquesta posició, l’equip ha guanyat una plaça per accedir a la Final Europea, que es farà a La Roche-Sur-Yon entre el 25 i el 28 de maig.