Vòlei mixt a Lledoners

L’equip de vòlei mixt de la UVic-UCC visita el Centre Penitenciari de Lledoners

L’equip de vòlei mixt de la UVic-UCC va visitar el Centre Penitenciari de Lledoners de Sant Joan de Vilatorrada el dimecres 9 de març. L’acció solidària esportiva va consistir a fer un partit de vòlei entre l’equip de la UVic i un grup de presos, i més tard van fer un partit barrejant-se les jugadores i els jugadors dels dos equips. La visita va ser organitzada pel Servei d’Esports, l’Oficina de Voluntariat i l’estudiant d’Educació Social Ismail Chaabouchi, que està realitzant les pràctiques de grau en aquest centre.

L’activitat va servir als estudiants per conèixer la realitat del dia a dia de la presó, i als presos per realitzar una activitat esportiva i de socialització. Després d’establir lligams amb l’educadora del centre, els organitzadors de l’activitat coordinaran més activitats en altres àmbits amb vista al futur.