Fuck Cancer Uvic

L’equip UVic Fuck Cancer aporta 500 euros a la Fundació Oncolliga Girona

29.10.2020

El 3 i 4 d’octubre s’havia de celebrar al Baix Empordà la tradicional cursa Oncotrail. Es tracta d'una cursa per equips, de 100km de recorregut, que té com a objectiu recaptar fons per a la lluita contra el càncer. Un grup de treballadors i treballadores de la UVic va formar un equip per participar en aquesta edició 2020 prevista per principis d’octubre, però la cursa es va haver d’anul·lar per culpa de la pandèmia. Tot i la cancel·lació de l’esdeveniment, l’equip UVic Fuck Cancer ha fet un aportació de 500 euros a la Fundació Oncolliga Girona, la qual dedica els seus esforços a la millora de les condicions de vida dels malalts de càncer. Els diners recollits s’han aconseguit amb donacions i venda de material de merchandising.

L’equip té previst participar a l’edició que se celebrarà el 2021. De moment, per a l’edició del curs que ve l’equip ja ha aconseguit una bossa de 860€. Es poden fer aportacions en aquest enllaç. L’equip UVic Fuck Cancer compta amb la col·laboració de la UVic-UCC, la Facultat de Medicina i la botiga de roba Esports Base Estel.