Vicpuntzero

Les famílies de l'alumnat que es matriculi a la UVic podran visitar l'espai Vicpuntzero

08.07.2021

En una nova aposta per estrènyer lligams i compartir sinergies entre la UVic i l'Ajuntament de la ciutat, en aquest cas a través de la regidoria de Turisme, aquest mes de juliol s'oferirà a les famílies de l'alumnat que es matriculi a la Universitat unes visites gratuïtes a l'espai arquitectònic Vicpuntzero. Aquest equipament cultural i museogràfic explica els més de 2.000 anys d'història de la ciutat de Vic i engloba el llegat històric format pel Temple Romà i el conjunt de l'església de la Pietat. Es tracta d'un espai inaugurat l'any passat i obert a la ciutat i al turisme.

L'objectiu final d'aquestes visites, dirigides a les famílies dels estudiants i al mateix estudiantat, és apropar la ciutat i donar-la a conèixer, especialment a l'alumnat de nou accés i a aquell que es quedi a viure a la ciutat, així com als estudiants Erasmus. La intenció és continuar el cicle de visites per a les famílies els pròxims mesos de setembre i octubre.