Una TLC amb Òscar Camps

Les Tertúlies de Literatura Científica, presents en dos congressos

14.10.2021

El projecte de les Tertúlies de Literatura Científica (TLC) de la UVic-UCC, que enguany arriben a la seva 15a edició, s’ha donat a conèixer en dos congressos aquests últims dies. D’una banda, la professora de la Facultat de Ciències i Tecnologia Julita Oliveras les va presentar al VIII Congreso de Comunicación Social de la Ciencia (CCSC21), que es va fer al CaixaFòrum de Barcelona fa quinze dies. En el marc de la sessió paral·lela “Pensamiento crítico”, el passat 30 de setembre va presentar el “Programa Ciencia y Societad UVic-UCC: Proyecto Tertulias de Literatura Cientifica (TLC)-Proyecto Premio Leemos Ciencia (PLC)”.

D’altra banda, els dies 6, 7 i 8 d’octubre es va fer l’11è Congreso CUICIID 2021 (Congreso Universitario Internacional sobre Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia), organitzat per la revista SCOPUS. En aquest cas, Oliveras junt amb la doctoranda del BSC-CNS, Olfat Khannous Lleiffe qui també havia participat com a becària a aquest mateix programa (exestudiant del grau en Biotecnologia a la FCT-UVic), van presentar el Programa Ciencia y Sociedad UVic-UCC: Proyecto Tertulias de Literatura Científica (TLC) – Proyecto Premio Leemos Ciencia (PLC) al Congreso CUICIID 2021, a partir del qual s'han acceptat dues publicacions diferents: una serà el libro de actas i l'altra, a Thomson Reuters.

Les TLC d’aquest curs 2021-2022 començaran el 3 de novembre i s’allargaran fins a l’abril de l’any que ve, amb la presència de convidats de reconegut prestigi i d’àmbits professionals molt diversos.