Aula Magna de la UVic-UCC

Les votacions al Claustre es podran fer per primer cop telemàticament

19.10.2021

El proper dimecres 27 d’octubre, a les 16h, tindrà lloc el Claustre ordinari de la UVic-UCC, que per primer cop permetrà fer les votacions telemàticament. En aquesta ocasió i tenint en compte la situació sanitària actual, la sessió es farà virtualment tot i que els membres del Consell de Govern i els candidats/es a les votacions estaran presents a l’Aula Magna. Per poder participar en el Claustre cal registrar-se prèviament en aquest enllaç.

Durant la sessió tindrà lloc la presentació de l’informe d’activat del curs 2020-2021 per part de la Síndica de greuges de la UVic-UCC, Alícia Casals, alhora que rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, presentarà les línies estratègiques prioritàries de la UVic-UCC per al curs 2021-2022. Seguidament, els representants de la comunitat universitària en els òrgans de govern informaran sobre la seva activitat.

Renovació de càrrecs

L’últim punt de l’ordre del dia serà la presentació dels candidats i candidates a representants del PDI i PAS al Patronat de la Fundació Universitària Balmes, i a representant del PDI al Consell de Govern de la UVic-UCC. En el primer cas, Ana Palomo i Sergi Domínguez opten a la renovació del càrrec per quatre anys més, mentre que Miquel Casadevall també es presenta per representar el PAS en aquest òrgan. Per últim, el Josep Lluís Garcia presentarà la seva candidatura com a representant del PDI al Consell de Govern, en substitució de Jordi Solé que finalitza el segon mandat.

La votació  es farà de forma electrònica i romandrà oberta des del 28 d’octubre, a les 10h, fins al 29 d’octubre, a les 10h, per tal de garantir que tots els membres claustrals disposin de temps suficient per emetre el vot. El resultat de les votacions es donarà a conèixer el 29 d’octubre, un cop tancada la votació. Tota la informació relativa a la votació electrònica es troba a la Seu electoral electrònica de la UVic-UCC ubicada a la Seu electrònica del web www.uvic.cat (https://www.uvic.cat/seu-electronica/seu-electoral).

El Claustre és l’òrgan de debat i participació sobre les línies generals d’actuació acadèmica de la Universitat.