Recerca

Lliurament Premi Vicenç Fisas en format virtual
Oriol Guixà, president de la Fundació La Farga
El rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños,-Acte premi Vicenç Fisas

L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques Naia Vivanco guanya el premi Vicenç Fisas i Comella de la Fundació La Farga

30.11.2020

Naia Vivanco, estudiant de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC, ha estat la guanyadora de la sisena edicio dels Premis Vicenç Fisas i Comella que concedeix anualment La Fundació La Farga. L'alumna ha obtingut el guardó amb el treball “Rebranding Celler Vila Corona”, i el va recollir dilluns passat en un acte de lliurament que va tenir lloc via telemàtica. L’acte va comptar amb la presència d’Oriol Guixà, president de La Fundació La Farga, de Josep Eladi Baños, rector de la UVic-UCC, i de Josep Burgaya, degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació.

Al premi, dotat amb 2.000 euros, hi poden optar tots els estudiants que hagin obtingut un excel·lent en el seu treball de final de grau, sigui quina sigui la disciplina que estudiïn. Un dels requisits per guanyar-lo és que el treball reflecteixi els tres valors que promou la Fundació La Farga: coneixement aplicat al desenvolupament social, creativitat com a base per a la innovació i el progrés i consciència per la cura i la sostenibilitat de l’entorn. Enguany s’hi van presentar més de trenta treballs.

Durant l’acte de lliurament, Oriol Guixà va posar de manifest la capacitat innovadora del treball i també la seva aplicabilitat “dos valors que volem potenciar amb aquests premis, perquè formen part de la cultura empresarial del país”. També va destacar el fet que sigui el primer treball de l’àmbit de la Publicitat i les Relacions Públiques, la qual cosa “amplia la base dels premis i encoratja els estudiants que estan en procés d’elaboració dels seus projectes de final de grau a incorporar aquests dos valors”.

Per la seva banda, el degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Josep Burgaya, va felicitar la guanyadora per la qualitat del seu treball i va destacar que “és un exemple de la bona formació que tenen els estudiants de la Facultat”. En aquest sentit Burgaya va voler apuntar “els bons nivells d’inserció de les carreres de Comunicació, que a un any de finalitzar els estudis tenen un 90% d’inserció laboral”. També va posar de manifest “que és un goig que el premi Fisas s’hagi concedit a una estudiant de Publicitat i Relacions Públiques, quan justament aquesta titulació compleix 20 anys de la seva implantació a la UVic”.

Per últim, el rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, va agrair a la Fundació La Farga la seva implicació amb la UVic, afirmant que “és un privilegi que una institució com aquesta ens faci costat”. També va felicitar l’autora del treball i a la seva tutora, Sílvia Barrios, a qui va reconèixer la implicació i la dedicació en la tutorització.

Un vi entre pocs

El treball de Naia Vivanco té com a objectiu crear un rebranding per al Celler Vila Corona, un petit negoci familiar situat a Vilamitjana, a pocs quilòmetres de la capital del Pallars Jussà. El celler és un referent a la zona i un símbol de la resistència durant els anys de fil·loxera a Catalunya, que amb el pas del temps s’ha quedat petit per falta d’estratègia, coherència i actualització.

El que proposa Vivanco és la creació d’un nou concepte, d’imatge i de personalitat per al nou Celler Vila Corona, que porti l’autenticitat per bandera i que representi tot allò que el fa únic: els seus vins i els seu origen. També fa una reivindicació del consum de productes locals.